Το Σώμα μου Αλλάζει μετά τα 50:Πώς να αγαπησεις την ωριμη ομορφια σου

Το Σώμα μου Αλλάζει μετά τα 50: Πώς να Αγαπήσεις την Ώριμη Ομορφιά σου

Υπάρχουν στιγμές που κοιταζόμαστε στον καθρέφτη , εμείς οι πενήντα και εξήντα plus και βάλε … και δυσκολευόμαστε να αναγνωρίσουμε το σώμα μας. Το σώμα μας δεν είναι πια τόσο ευθυτενές ,το δέρμα δεν είναι τόσο σφριγηλό όσο παλιά, τα μαλλιά μοιάζουν πιο αδύναμα, η μέση αλλάζει χωρίς προειδοποίηση και η ενέργεια δεν είναι πάντα η ίδια. Όταν ανοίξουμε την τελεόραση ή ξεφυλλίσουμε ένα περιοδικό ή περάσουμε λίγα λεπτά στα social media, βλέπουμε παντού την ίδια εικόνα: νεότητα, τελειότητα, φίλτρα και πρότυπα που μοιάζουν  μακρινά και άπιαστα για μας τις “κάποιας ηλικίας”.

Η αλήθεια όμως είναι πολύ διαφορετική.

Μετά τα 50, το σώμα αλλάζει φυσικά. Οι ορμόνες αλλάζουν, το δέρμα γίνεται πιο ξηρό, τα μαλλιά πιο λεπτά και ο μεταβολισμός πιο αργός. Αυτό δεν σημαίνει ότι χάνουμε την ομορφιά μας. Σημαίνει απλώς ότι η ομορφιά μας αλλάζει μορφή. Γίνεται πιο αληθινή, πιο γήινη , πιο ουσιαστική. Η σοφία των χρόνων που κουβαλάμε και η γοητεία της ωριμότητας έχει αποτυπώσει την “εσωτερική” μας ομορφιά στο πρόσωπό μας και την καθρεφτίζει στη λάμψη των ματιών και στο βλέμμα μας.

Ίσως τώρα είναι η στιγμή να σταματήσουμε να κυνηγάμε την εικόνα που είχαμε στα 25 και να αρχίσουμε να φροντίζουμε τη γυναίκα που είμαστε σήμερα — με αγάπη, τρυφερότητα και σεβασμό.

Σημείωση: Το άρθρο περιέχει affiliate links. Αν αγοράσετε κάτι, κερδίζω μια μικρή προμήθεια χωρίς επιπλέον δικό σας κόστος. Προτείνω μόνο όσα δοκιμάζω προσωπικά ή ερευνώ σχολαστικά!

Η επανάσταση της σωστής ενυδάτωσης

Ένα από τα πρώτα πράγματα που παρατηρούμε μετά τα 50 είναι η αλλαγή στο δέρμα μας. Η μείωση κάποιων ορμονών επηρεάζει άμεσα την υγρασία και την ελαστικότητα της επιδερμίδας. Το δέρμα μπορεί να δείχνει πιο θαμπό, πιο λεπτό ή πιο κουρασμένο, ακόμη κι αν προσέχουμε τη διατροφή μας και κοιμόμαστε καλά.

Και κάπου εκεί ξεκινά ο βομβαρδισμός με «μαγικές» αντιγηραντικές λύσεις. Αλήθεια όμως, χρειαζόμαστε θαύματα; Μάλλον όχι.

Αυτό που χρειάζεται πραγματικά η ώριμη επιδερμίδα είναι βαθιά ενυδάτωση και φροντίδα με συστατικά που ενισχύουν τον φυσικό της φραγμό. Το υαλουρονικό οξύ βοηθά το δέρμα να συγκρατεί νερό, ενώ τα κεραμίδια προστατεύουν από την ξηρότητα και την απώλεια υγρασίας.

Προσωπικά, έχω καταλάβει ότι όσο πιο απλή και σταθερή είναι η ρουτίνα περιποίησης, τόσο καλύτερα ανταποκρίνεται το δέρμα. Ένας καλός ορός και μια πλούσια κρέμα ημέρας μπορούν να κάνουν τεράστια διαφορά στην αίσθηση και στην όψη της επιδερμίδας.

Eγώ -μετά απο σύσταση της δερματολόγου μου- χρησιμοποιώ κάθε πρωϊ τον ορό προσώπου- κατάλληλο και για την περιοχή των ματιών- GALENIA HY SERUM  με υψηλή περιεκτικότητα σε υαλουρονικό οξύ για βαθια ενυδάτωση και το βράδυ χρησιμοποιώ την κρέμα Frezyderm velvet  ισχυρή αντιρυτιδική- αντιγηραντική κρέμα με ορατό αποτέλεσμα lifting στο προσωπό μου.

Η ενυδάτωση όμως δεν σταματά στην κρέμα. Το νερό, η σωστή διατροφή και ο ύπνος παίζουν εξίσου σημαντικό ρόλο. Γιατί η πραγματική λάμψη ξεκινά από μέσα μας. Σχετικό άρθρο μου εδώ


Τρέφοντας τα μαλλιά μας από μέσα προς τα έξω

Τα μαλλιά είναι συχνά συνδεδεμένα με τη θηλυκότητα και την αυτοπεποίθησή μας. Γι’ αυτό και οι αλλαγές που συμβαίνουν μετά τα 50 μπορεί να μας επηρεάσουν περισσότερο απ’ όσο παραδεχόμαστε.

Πιο λεπτή τρίχα, ξηρότητα, απώλεια όγκου ή θαμπάδα είναι συνηθισμένα φαινόμενα. Δεν σημαίνει όμως ότι τα μαλλιά μας καταστράφηκαν. Σημαίνει ότι χρειάζονται διαφορετική φροντίδα.

Τα φυσικά έλαια μπορούν να κάνουν θαύματα στην υφή και στη λάμψη των μαλλιών. Το έλαιο αργκάν προσφέρει θρέψη χωρίς να βαραίνει, ενώ το καστορέλαιο είναι γνωστό για την ενδυνάμωση της τρίχας. Ακόμη και λίγες σταγόνες στις άκρες μετά το λούσιμο μπορούν να αλλάξουν την εικόνα των μαλλιών.

Αν τα μαλλιά σου έχουν γίνει πιο αδύναμα ή ξηρά, αξίζει να δοκιμάσεις αυτό το serum Kerastase Genesis Serum   που προλαμβάνει λαι σταματάει την τριχόπτωση και βοηθάει να απποκτήσετε εκ νέου υγιή και όμορφα μαλλιά.

Και κάτι σημαντικό: δεν χρειάζεται να κυνηγάμε την τέλεια εικόνα. Τα γκρίζα μαλλιά, οι αλλαγές στην υφή ή ένα πιο φυσικό χτένισμα δεν μας αφαιρούν θηλυκότητα. Συχνά, μας κάνουν πιο αυθεντικές.

Εξίσου σημαντικές  είναι και οι αλλαγές που συμβαίνουν  μέσα στο σώμα μας. Οι βιταμίνες, η πρωτεΐνη, το κολλαγόνο και η βιοτίνη βοηθούν όχι μόνο τα μαλλιά αλλά και τα νύχια και το δέρμα. Δες εδώ σχετικό άρθρο μου:

Η ολιστική φροντίδα: όταν η ομορφιά ξεκινά από μέσα

Υπάρχει μια στιγμή στη ζωή κάθε γυναίκας που καταλαβαίνει ότι η πραγματική ομορφιά δεν βρίσκεται μόνο στην εμφάνιση. Βρίσκεται στην ηρεμία, στον τρόπο που μιλάμε στον εαυτό μας και στις μικρές στιγμές που μας γεμίζουν.

Μετά τα 50, πολλές γυναίκες έχουν περάσει δύσκολες περιόδους: οικογένεια, δουλειά, υποχρεώσεις, απώλειες, άγχος. Και κάπου μέσα σε όλα αυτά, ξεχάσαμε να φροντίζουμε εμάς.

Όμως η αυτοφροντίδα δεν είναι πολυτέλεια. Είναι ανάγκη.

Μερικές φορές, 10 λεπτά αρκούν. Ένα ήσυχο πρωινό με καφέ ή τσάι. Ένα μικρό περπάτημα χωρίς κινητό. Ένα βιβλίο που μας εμπνέει. Λίγη μουσική. Μια βαθιά ανάσα.

Όταν ο νους ηρεμεί, αυτό αντανακλά και επηρεάζει και το σώμα μας  και την ψυχή  μας. Φαίνεται παντού: στο βλέμμα, στο χαμόγελο, στις κινήσεις του σώματός μας.

Προσωπικά, πιστεύω πολύ στη δύναμη των βιβλίων. Υπάρχουν βιβλία που δεν τα διαβάζεις απλώς — σε αγκαλιάζουν στις δύσκολες φάσεις της ζωής.

Ένα βιβλίο που με βοήθησε να σταθώ πιο γερά στα πόδια μου και να αρχίσω να αντιλαμβάνομαι τη ζωή αλλιώς  ήταν το Ο δρόμος ο λιγότερο ταξιδεμένος Είναι από εκείνα τα βιβλία που σου θυμίζουν ότι δεν είναι ποτέ αργά να ξαναβρείς την ισορροπία σου και τη σιγουριά σου απέναντι σε ολες τις προκλήσεις της ζωής.

Η ψυχική ηρεμία δεν θα εξαφανίσει τις ρυτίδες. Θα κάνει όμως κάτι πολύ πιο σημαντικό: θα μας βοηθήσει να αγαπήσουμε το πρόσωπο που βλέπουμε στον καθρέφτη.

Μια υπόσχεση στον καθρέφτη

Ίσως το μεγαλύτερο δώρο της ηλικίας είναι ότι σιγά σιγά σταματάμε να προσπαθούμε να αποδείξουμε κάτι στους άλλους.

Το σώμα μας αλλάζει, ναι. Αλλά αυτό το σώμα μάς κράτησε όρθιες σε δύσκολες στιγμές. Γέλασε, αγκάλιασε, δούλεψε, άντεξε, φρόντισε ανθρώπους και συνέχισε να προχωρά.

Οι γραμμές στο πρόσωπο δεν είναι ελαττώματα. Είναι ιστορίες. Τα σημάδια του χρόνου δεν είναι κάτι που πρέπει να κρύψουμε. Είναι τα παράσημα μιας ζωής γεμάτης εμπειρίες.

Σήμερα λοιπόν, στάσου για λίγο μπροστά στον καθρέφτη. Όχι για να ψάξεις τι άλλαξε. Αλλά για να θυμηθείς πόσα έχεις καταφέρει.

Και ίσως, για πρώτη φορά μετά από καιρό, να χαμογελάσεις στον εαυτό σου με καλοσύνη και γιατί όχι να αγκαλιάσεις νοερά αλλά και τόσο θεραπευτικά το μικρό ξεχασμένο παιδάκι που ήσουν κάποτε και εξακολουθείς  να το κουβαλας μέσα σου.

Σου άρεσε αυτό το άρθρο; Αποθήκευσε το σχετικό Pin στον πίνακα σου για να το βρίσκεις εύκολα όποτε χρειάζεσαι μια δόση θετικότητας.

Ας κρατήσουμε επαφή! Γραφτείται στο news letter μας , για να λαμβάνετε αποκλειστικό περιεχόμενο απ΄ευθείας στο email σας.

Η φόρμα εγγραφής παρακάτω

Share your love