Η Έφη κρατάει ένα φλιτζάνι καφέ, καλωσορίζοντας τις αναγνώστριες στο blog zoi-se-armonia.gr για γυναίκες άνω των 50.

Καλώς ήρθατε στο Zoi – se -Armonia: Το διαδικτυακό μας cafe για τα καλύτερά μας χρόνια!

Γειά σας ! Αν νιώθετε ότι ήρθε επιτέλους η στιγμή να αφιερώσετε λίγο περισσότερο χρόνο σε εσάς… τότε βρίσκεστε στο σωστό μέρος.

 Είμαι η Έφη και δημιούργησα αυτόν τον διαδικτυακό χώρο, το Zoi -se- Armonia, για να επικοινωνώ και να μοιράζομαι μαζί σας ιδέες, σκέψεις και εμπειρίες γύρω από αυτή τη μοναδική φάση της ζωής μας — για μένα, τα καλύτερά μας χρόνια. Εννοώ ότι ο χώρος ευελπιστεί να φιλοξενεί γυναίκες οι οποίες βρίσκονται ή είναι κοντά στην ηλικία της συνταξιοδότησης.–

Ονειρεύομαι το Zoi-se – Armonia να γίνει το δικό μας διαδικτυακό café. Ένα μέρος όπου θα συναντιόμαστε σαν φίλες, θα ανταλλάσσουμε απόψεις, θα συζητάμε όσα μας απασχολούν και θα βρίσκουμε μαζί μικρές και μεγάλες λύσεις στην καθημερινότητά μας.

Αυτό το blog απευθύνεται σε γυναίκες που έχουν πια τον χρόνο, τον χώρο και —το πιο σημαντικό— την επιθυμία να ξαναβρούν τον εαυτό τους. Να τον φροντίσουν, να τον αγκαλιάσουν και να τον αγαπήσουν ξανά, δίνοντάς του τη σημασία που πραγματικά του αξίζει.

Μετά από χρόνια γεμάτα υποχρεώσεις, τρέξιμο, φροντίδα για την οικογένεια, το σπίτι και τη δουλειά, έρχεται μια στιγμή που κάτι μέσα μας λέει: «Τώρα είναι η σειρά μου».

 Κάπως έτσι νιώθω  εγώ.

Βρίσκομαι σε αυτή την ώριμη φάση της ζωής μου, έχοντας  περισσότερο ελεύθερο χρόνο, γεμάτη εμπειρίες και με  βαθιά επιθυμία να παραμείνω δραστήρια, υγιής και -πολύ σημαντικό -να “ξαναβρώ” τον ευατό μου που κάπου τον έχασα λίγο.

Στόχος μου είναι να ανακαλύψω τον αυθεντικό μου εαυτό και να χτίσω μια καθημερινότητα με περισσότερη ισορροπία, ηρεμία και αρμονία — με εμένα και με τον κόσμο γύρω μου.

Τι θα ανακαλύψουμε μαζί σε αυτό το ταξίδι;

Μέσα από το Zoi se Armonia, θα αναζητήσουμε τρόπους για να κρατήσουμε:

✨ Το Σώμα μας δυνατό και γεμάτο ενέργεια
✨ Τον Νου μας καθαρό, δημιουργικό και ανοιχτό σε νέες εμπειρίες
✨ Την Ψυχή μας ήρεμη, γαλήνια και σε ισορροπία

Σας καλωσορίζω, λοιπόν, σε ένα όμορφο ταξίδι — μόνο για γυναίκες. Ένα ταξίδι παρεΐστικο, χαλαρό και αληθινό.

Σαν να καθόμαστε μαζί για καφέ.

Και μιας και ξεκινάμε αυτή την κουβέντα…

☕ Ποιο είναι το πρώτο πράγμα που αποφασίσατε να κάνετε αποκλειστικά για τον εαυτό σας, μόλις αποκτήσατε περισσότερο ελεύθερο χρόνο;

Εγώ αυτό που χάρηκα πάρα πολύ είναι ότι δεν έβαζα πια  το ξυπνητήρι για να σηκώνομαι το πρωϊ, να ετοιμάζομαι για τη δουλειά.

Σας άρεσε το άρθρο; Αποθηκεύστε την παρακάτω εικόνα στο Pinterest για να τη βρίσκετε εύκολα!

Κάνε εγγραφή στο newsletter μας για να λάμβάνεις  νέα άρθρα, συμβουλές και αποκλειστικό περιεχόμενο απευθείας στο email σου. 📩( Η φόρμα κάτω κάτω). 
Μόνο χρήσιμο περιεχόμενο, όταν πραγματικά έχουμε κάτι αξιόλογο να μοιραστούμε.

Share your love